torsdag 14. april 2011

Trening i går.

Silkeføre førte til at Ola Inge og jeg fant frem til båtene også i går.
Vi fikk seilt ca 2 timer før jeg frøs inn etter at tauet som holder masten i foroverstilling på lens røk tvert av i ei bølge.
Hadde satset på at 4mm Dynema var tingen men den gang ei. så å fortsatt seile på mens med masten pumpe frem og tilbake var egentlig ingen opsjon, etter at jeg har vent meg til å stramme masten frem.
Valgte å seile i 2 delt med seilersko for første gang i år og det var en rar opplevelse siden jeg for første gang i år egentlig har følelse med rortrykk etc.
Farten var upåklagelig høyden så som så det varierer med konsentrasjon , og i om jeg følger med på vindskiftene om det bare er ett blaff og går tilbake.
Startene var jeg fornøyd med denne gangen.
Gleder meg til dagens trening hvor vi forhåpentligvis blir flere på linjen, kjenner jeg Eirik rett blir det trent på starter og merkerunninger.

Fortsettelse følger......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar